יום ראשון, 31 במאי 2015

אז מהי חוויית משתמש לאפליקציות?


אז מהי חוויית משתמש?





חוויית משתמש נועדה לא רק לחזות יופי ועיצוב של האפליקצייה שאותה חברה לפיתוח תעצב עבורכם, מדובר בחווייה של הממשק שזהו UI אבל חוויית משתמש היא הסדר הנכון שבו המשתמש באפליקציה יוכל להיתמצא בכל האופציות שיש לאפליקציה להציע.

חוויית משתמש ל- Google Play



מדובר לא רק בחוויית משתמש לאפליקציות עסקים אלה גם לחוויית משתמשים במשחקים שהועלו לגוגל פליי, גוגל מספקת קווים מנחים ל ux google play games guidelines שזה בעצם מה שצריך לספק למשתמשים שלכם חווייה טובה יותר וגם למשחקים ישנם קווים מנחים לא רק לאפליקציות חברתיות, או אפליקציה לעסקים, כל אפליקציה שתעלה ללא אפיון חוויית משתמש נכונה לא תצליח מבלי להזכיר דחיה של אפליקציה להעלאה ל-Google Play .



User Experience

ux חוויית משתמש לאפליקציות מתחיל בהבנה של הבעיות או תקראו להן התנגדויות במהלך השימוש באפליקציה שזהו פרט חשוב שהינכם חייבים להיות מודעים לו שזאת הבעיה! וזה הפתרון באופן השימוש שיהיה קל להבין הרי שאם הייתם נכנסים לפייסבוק בפעם הראשונה ולא הייתם מבחינים בכפתור ההרשמה לאתר... אז כנראה שאף אחד לא היה מחובר לפייסבוק אלה לרשת חברתית אחרת שהבינה את ההתנגדויות שיש למשתמש.

קישורים :


GoogleCastGame UXguidelinesV0.9 : מדריך חוויית משתמש לאפליקציות משחקים (הנחיות למינוף חוויית המשתמש)



חוויית משתמש פיתוח אפליקציות ,פיתוח אפליקציות לאנדרואיד , פיתוח אפליקציות לאייפוןפיתוח אפליקציות משחקים, , ,Analytics ליישומים לנייד , 8 תחזיות פיתוח למובייל – 2015מי הם מפתחי אפליקציות? , בניית אפליקציות – איך מתחילים? , איך מחליטים על חברה לפיתוח אפליקציות? ,  מעצב אפליקציות מקצועי , פיתוח אפליקציות לאייפון למתחילים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה