יום שני, 1 ביוני 2015

פיתוח אפליקציות לעסקים


אפליקציה לעסקים יכולה להיות עבור בעל העסק או לחלופין עבור העסק, במקרה כזה נסקור מהם השימושים שיש לעסקים קיימים באפליקציות מותאמות אישית לטובת העסק.

אפליקציה לארגון עסקים




אפליקציה לארגונים משמע ארגון טוב יותר כיום לכל עובד במקרה הזה יש אייפון או אנדרואיד מכל סוג שהוא, במקרה כזה פיתוח אפליקציה לארגון צוותים או לשיתוף קו עבודה, לדוגמא: 

  • אפליקציה לסידור הקו לנהגים: אפליקציה לקריאות שירות לטנאים שבה גם יוכלו לעדכן בזמן אמת את הפעולות שנעשו עבור הלקוח חיובים, וגם אם תרצו חלפים שהשתמש הטכנאי יחד עם מעקב המחסן שירות והכל דרך אפליקציה משותפת למחלקה.
  • אפליקציות לשותפים אסטרטגיים: ישנם אפליקציות שיפותחו עבור חברות שמעוניינות לשמור על קשר עם הספקים או השותפים, אפשרות נוספת: חלוקת מידע - סוגים של מידע או כל דבר שתוכלו לחשוב עליו: ספקים, נהגים או אפילו גישה לנתונים של עמלות מספקים של שירות.
  • אפליקציות עבור מיזם לעסקים: כאן החברה או היזמים יפתחו אפליקציה למגזר עסקי את במקרה זה לא יהיה דבר הנוגע ללקוחות קיימים או שותפים בעסק אלה מדובר ביוזמה או פתרון לעסקים קיימים שיש ולא בהכרח בישראל אלה כלל עולמי, אפליקציה יזומה היא פתרון לחברות ועסקים קיימים שהבעיה בעסק שלהם ניתנת לפתרון על ידי גישה טכנולוגית שבה תיפתר הבעיה וכך היזם יבטיח מקומו בעולם העסקים.


אפליקציות או מיזם כלשהו מגיעים ממקור של רווחים לבעל האפליקציה אך זה לא הפרט הנוגע להצלחה לא רק פרסום או שיווק ישיר אלה גם מה מהות האפליקציה? מה טמון בתוכה? זה בעצם סוג של רווחה לעסק פתרון שיחייב את העסק להשקיע, ויש גם אפליקציות שעולות בחיוב חודשי קבוע שזה סוג של מונופול פנימי לתחום מסוים, אז בהצלחה לכם ונשמח אם אתם בעלי הפתרון הבא שיסעיר עסק או נישה לעסקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה