יום חמישי, 26 במרץ 2015

פיתוח אפליקציות

ההתלהבות הראשונית לפיתוח אפליקציות מתחילה לדעוך בעולם, ובמובן מסויים, טוב שכך. העולם סבל שחרור של לא מעט אפליקציות ברמה בינונית שחלקן חסרות תועלת לחלוטין. חנויות אפליקציות (כמו App store של אפל) עמוסות מלאים. חברות רבות הרגישו צורך עז לפתח אפליקציה רק לשם ההתרברבות, ותרומתן של האפליקציות עבור משתמשים, לעיתים קרובות היתה מחשבה משנית ולא יותר. כתוצאה, אפליקציות איכותיות ושימושיות מאד, אבדו בין כל הרעש, העלו אבק וזכו למעט מאד הורדות.
חברות פיתוח אפליקציות לעסקים

יתכן שחלק מהעסקים יניחו לעניין לשקוע, אבל אחרים עשויים ללמוד מטעויותיהם וישאפו להשתדרג ולייצר אפליקציות טובות יותר. להלן כמה טיפים ששווה לשקול אם ברצונך לפתח אפליקציה מסקרנת יותר עבור משתמשים:

1. הדרך להצלחה - אפליקציה חייבת לפתור בעיה

ספק פונקציונליות חשובה, חסוך זמן וכסף, תבדר או תאיר, במילים אחרות: אפליקציות מוצלחות מספקות יתרונות שימושיים למשתמשים, ועליך למצוא את הנישה הנכונה טרם פנייתך לחברות פיתוח אפליקציות.
הדוגמה החביבה עליי ביותר לאפליקציה שימושית היא פרי יצירת "בנק אוף אמריקה" (Bank of America) עליה סיפר לי ידיד. מסתבר שמדובר באפליקציה שמגיעה בגרסאות עבור ISO ואנדרואיד, שמאפשרת למשתמש להפקיד צ'ק על ידי צילום 2 צידי הצ'ק - פשוט, נוח וכל התהליך אורך כ-2 דקות, והגזמתי.
ככלל, כל מה שהאינטרנט כבר מבצע בצורה טובה, לא זקוק לאפליקציה. בשורה התחתונה: אל תפנה לחברה לפיתוח תוכנה אם אין לך רעיון מוצק לשפר את חיי המשתמש.

2. פיתוח אפליקציות דורש התמקדות ושאיפה למצויינות

רוב מנהלי תכנון בחברות פיתוח תוכנה עשויים להסכים שזו ההמלצה החשובה מכל. קל מאד להסחף אחר רעיון מטורף לגמרי, שעלול לסכל את כל הפרוייקט בהמשך הדרך. סערת מוחות היא חיובית ומבורכת; תנו לרעיונות לזרום ודונו בהם. אבל כשמיציתם את החשיבה על הרעיון, צמצמו את הרעיונות לאחד או שניים הטובים ביותר.
חברה לפיתוח תוכנה

3. פיתוח אפליקצה ≠ משתמשים מתייצבים בשורה

חנויות יישומים אינן ערוצים ישירים עבר כל מי שברשותו מכשיר סלולרי חכם או טבלט. למעשה, אלא אם כן אתם בעסקי פיתוח תוכנה, כנראה שעדיף שתבזבזו את המשאבים לפיתוח העסק בצורה אחרת. במידה והורדות רבות חשובות לכם, תאלצו לבצע עבודת שיווק טובה.

4. אפליקציות זקוקות למנגנון התראות עבור המשתמש

אפליקציות רבות דורשות מהמשתמש להיכנס לאפליקציה במידה וברצונו להתעדכן בהתפתחויות. מנגנון התראות לא בהכרח הגיוני עבור כל אפליקציה באשר היא, אבל כשהדבר הגיוני, אל תפספסו את ההזדמנות להוסיף אותו. התייעצו עם חברת פיתוח אפליקציות במידה ואינכם בטוחים על נחיצות מנגנון התראות.

5. אל תכריחו משתמשים להפעיל את האפליקציה שלכם במקום ביקור באתר העסק

ואל תגרמו להם לפנות לגרסה הניידת של האתר (אבל כן תפתחו גרסה ניידת זמינה). צגי טלפונים ניידים נעשים גדולים יותר, ושירות 4G בסלולרי הופך את השימוש באינטרנט לנוח מאי פעם. טבלטים בפרט, אינם זקוקים בהכרח לגרסה ניידת של אתר האינטרנט שלך.
דפדפני ניידים משתפרים. במקום לחשוב שעליך לפתח אפליקציה במקום אתר האינטרנט שלך, התרכז על שיפור חווית המשתמש והשירות של הגרסה הניידת של אתרך.

במידה והנך מעוניין בפיתוח אפליקציות לעסקים אך אינך מכיר חברות פיתוח אפליקציות, ממליצה להמשיך לקרוא, לצבור כמה שיותר ידע, לא להתפשר ולבקר את הגחמות שלך בעזרת חשיבה שקולה ואובייקטיבית ככל שניתן.

בהצלחה, אשמח לשמוע את דעתכם והמלצותיכם בתגובות.

המאמר נכתב עבור Dapps.co.il - חברה לפיתוח אפליקציות לעסקים © כל הזכויות שמורות.
יש לך רעיון מקורי? טלפן אלינו: 03-6318736
תגיות: חברות פיתוח אפליקציות, חברה לפיתוח אפליקציות, חברת פיתוח אפליקציות, בניית אפליקציות, בניית אפליקציה, בניית אפליקציה לאנדרואיד, מפתחי אפליקציות, פיתוח אפליקציות, איך בונים אפליקציות? איך לפתח אפליקציות? Dapps.co.il , בניית אפליקציות לאנדרואיד , פיתוח אפליקציות לחברות , בניית אפליקציות לחברות , פיתוח אפליקציה לאנדרואיד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה